Termeni și Condiții

INTRODUCERE

Prezentul document stabilește termenii și condițiile care stau la baza utilizării acestui site web www.consuela.com.ro  (în continuare vânzător, „consuela.com.ro”,„site-ul”) şi plasarea de comenzi de produse prin intermediul acestui site (denumiţi în continuare „Termenii”).

Vă rugăm să citiţi Termenii, Politica privind modulele cookie şi Politica de confidenţialitate (Politicile de protecție a datelor) înainte de a utiliza site-ul  şi de a plasa comenzi prin intermediul acestuia. Prin accesarea www.consuela.com.ro și utilizarea acestui site și/sau plasarea unei comenzi prin intermediul acestuia, recunoașteți în mod expres caracterul obligatoriu al Termenilor şi al Politicilor privind protecţia datelor și vă asumați angajamentul de a respecta acești Termeni, precum și Politicile privind protecția datelor.

Dacă nu  acceptați  în  mod integral Termenii și Politicile de protecţie a datelor, nu utilizaţi  acest site. Aceşti Termeni pot suferi modificări. Aveţi responsabilitatea de a citi în întregime Termenii și Politicile privind protecția datelor, întrucât aplicabili vor fi Termenii și Politicile privind protecția datelor în vigoare în momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare.

Website-ul www.consuela.store.ro este operat de către S.C. Consuela Impex SRL, societate înregistrată la Oficiul Comerțului cu numărul J04 / 129 / 1995, CUI: RO 6991670, cu sediul social în str.Tudor Vladimirescu, nr.179, Moinești, Bacău, România, cont bancar RO96RNCB0028014250180001, deschis la Banca Comercială Română, sucursala Comănești, adresa de poșta electronică office@consuela.com.ro

Utilizarea site-ului ca vizitator, înregistrarea ca utilizator și achiziționarea produselor din sortimentele prezentate pe site presupun implicit acceptarea tacită și fără rezerve a acestor termeni și condiții, cu toate consecințele care reies din acestea. Folosirea site-ului se va face cu scopul de a vizualiza produsele și informațiile despre acestea și despre magazinul nostru, precum și de a crea un cont care să servească la achiziționarea produselor pe care le doriți. Utilizarea site-ului în alte scopuri decât cele menționate este interzisă.

  1. Comanda/confirmarea comenzii

Prin înregistrare și lansarea unei  comenzi pe site-ul www.consuela.com.ro, sunteți de acord cu forma de comunicare prin mail/telefon/internet, prin care vânzătorul își derulează operațiunile magazinului online.

Dacă vânzătorul confirmă executarea unei comenzi, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor comenzii. Primirea și înregistrarea comenzii de către vânzător se poate face prin telefon sau/și mesaj pe whatapp sau/și e-mail. Comanda se consideră finalizată atunci când există o confirmare electronică transmisă prin una dintre metodele menționate, care include numărul comenzii, datele de livrare, numărul facturii, valoarea totală a comenzii. În acest caz, obligația de livrare a vânzatorului se naște odată cu confirmarea electronică prin telefon/e-mail trimisă către dumnevoastră.

Termenii și condițiile generale de vânzare vor sta la baza relației între Vânzător și Client.

  1. Obiectul Comenzii

Obiectul oricărei comenzi îl constituie produsul/produsele vânzătorului față de care clientul și-a exprimat opțiunea de a le cumpăra, prin generarea unei comenzi prin accesarea site-ului www.consuela.com.ro, confirmată de către vânzător. Produsul/produsele are/au caracteristicile menționate de către vânzător pe site.

Vânzătorul face tot posibilul ca informațiile/imaginile expuse pe site să fie corecte și complete însă sunt posibile și erori cu privire la aceste informații.  Vânzătorul precizează că imaginile produselor au caracter informativ, iar produsele livrate pot diferi în nuanțe/ culoare, mărime sau pot avea mici defecte care nu au fost observate și implicit menționate în descrierea produsului. De asemenea, unele caracteristici ale produselor prezentate pe site pot fi modificate de către vânzător fără preaviz sau pot conține erori de operare.

Clientul acceptă faptul că între caracteristicile produsului și cele evidențiate prin poza acestuia pot exista diferențe de dimensiune, formă, culoare, strălucire, reflexie etc., datorată unor erori de operare.

Este posibil ca, din considerente legate de spațiu uneori descrierile produselor să fie incomplete, însă vânzătorul va prezenta informațiile cele mai relevante.

  1. Prețul

Prețul produselor este acela menționat pe website-ul www.consuela.com.ro. Prețul poate fi modificat de către vânzător, în orice moment, fără preaviz. Modificarea prețului nu se aplică acelor produse ce au fost deja comandate de către client la un anume preț și care au fost confirmate de către vânzător la același preț.

Pentru a fi aplicabil, prețul produsului trebuie să fie sincer și serios. Astfel, vânzătorul atenționează asupra faptului că există cazuri când, ca urmare a unor disfunctionalități ale Site-ului sau erori, prețul afișat pe Site poate să nu fie cel real. În aceste cazuri, vănzătorul va informa clientul asupra prețului corect, clientul având posibilitatea în acest caz, fie să-și mențină comanda, fie să renunțe la acesta, infomând vânzătorul în acest sens.

Prețul include TVA-ul de 19%.

La prețul inițial al produsului se adaugă costul livrării – cost suportat de către client sau oferit gratuit de către vânzător în urma campaniilor anunțate vizibil pe site pe perioada limitată – rezultând astfel prețul final al comenzii clientului.

Vânzătorul emite factura electronică în care sunt enumerate produsele comandate, prețul acestora și taxa de livrare. Cu acceptarea acestor Termeni și Condiții de utilizare a site-ului, clientul iși exprimă acordul să primească facturi prin email și/sau prin contul deschis prin intermedul site-ului www.consuela.com.ro.

Vânzătorul nu păstrează informații despre cardurile de credit și de debit și conturile de plată personale ale clienților. În scopul efectuării acțiunilor de plată cu cardul, vânzătorul furnizează date către EuroPayment Services SRL, aplicând termenii si conditiile furnizorului (accesibile la adresa de internet euplatesc.ro). Fiecare client trebuie accepte acești termeni și condiții atunci când efectuează o plată.

  1. Contractul de vânzare-cumpărare

Contractul de vânzare-cumpărare la distanța între vânzător și client, se consideră încheiat în momentul  confirmării comenzii concrete de câtre vânzător. La efectuarea comenzii, clientul primeste confirmarea acesteia prin telefon/e-mail. Înainte de expedierea mărfii/produselor comandate, vânzătorul are dreptul să contacteze clientul la numărul de telefon indicat, în privința precizării detaliilor comenzii și/sau livrării.

Vânzătorul nu răspunde pentru nelivrarea comenzii în cazurile în care clientul a indicat date personale false, incomplete și/sau inexacte, inclusiv când a menționat adresa sau numărul de telefon incomplete, inexacte sau fictive.

Clientul are obligația să păstreze confidențialitatea numelui de utilizator și parola pe care le-a ales când a creat contul pe site-ul www.consuela.com.ro. Orice comandă trimisă prin magazinul online, respectiv prin accesarea site-ului www.consuela.com.ro, va fi considerată valabilă de către vânzător dacă au fost folosite numele de utilizator și parola pe care aplicația le considera  valabile, indiferent daca acestea au fost folosite de către altă persoană, diferită de titular.

În cazul în care clientul, a ales să plătească contravaloarea mărfii ramburs, contractul de vânzare-cumparare la distanta se consideră anulat atunci când:

  • Clientul nu plătește curierului contravaloarea facturii la momentul livrării;
  • Clientul a indicat adresa falsă sau inexactă;
  • Clientul nu este la adresa indicata în ziua livrării și nu răspunde la numerele de telefon indicate pentru contact, pentru a stabili împreună cu serviciul de curierat datele necesare recepționării livrării.

În cazul în care clientul decide să se retragă din contractul de vânzare-cumpărare la distanță și nu dorește nici unul dintre articolele din comandă, cheltuilile privind serviciul de curierat sunt pe seama vânzătorului.

În cazul în care clientul dorește să restituie articolele achiziționate, cheltuielile privind  serviciul de curierat sunt pe seama clientului.

În cazul cererii din partea clientului de restituire a sumei facturate, societatea îi va restitui suma datorată exceptând costurile transportului aferent returnării produselor achiziționate.

  1. Metode de livrare și plată
  • Livrarea

Produsul va fi livrat clientului printr-o firmă de curierat.

Vă rugăm să țineți cont de faptul că firma de curierat rapid livrează coletele conținând produsele comandate de către dvs. între orele 09:00 si 19:00, de aceea vă rugăm să ne indicați o adresă de livrare unde puteți fi găsit în acest interval de timp.

În cazul în care clientul nu se află la adresa de livrare în momentul livrării, agentul de curierat va reveni a doua zi la adresa indicată, cu sau fără contactare telefonică în acest sens.

De regulă, clientul are la dispoziție un interval pentru a conveni cu firma de curierat asupra unei alte zile pentru livrare. Dacă acest lucru nu se realizează, curierul returnează coletul vânzătorului. Dacă clientul nu se află la adresa de livrare și curierul nu poate lăsa nici o înștiințare, acesta va putea încerca livrarea și în următoarea zi lucrătoare. Dacă livrarea eșuează și a doua oară, curieru returnează coletul vânzătorului.

Firma de curierat își păstrează dreptul de a majora costul livrării pentru acele zone sau localități ce sunt în afara ariei sale de livrare, clientul fiind informat prin e-mail/telefonic  cu privire la acest aspect la momentul confirmării comenzii de către vânzător. În urma acceptării taxei suplimentare a transportului, comanda va fi livrată la destinație.

Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare la client.

Vânzătorul va efectua livrarea produselor doar pe teritoriul României. Dreptul de proprietate asupra produselor va fi transferat clientului doar în momentul efectuării plății.

Livrarea produselor către client se va face, de regulă, în decurs de 2-3 zile lucrătoare de la data confirmării comenzii prin e-mail/telefonic de către vânzător.

Dacă, dintr-un anumit motiv, nu se poate respecta data de livrare, vănzătorul va informa clientul cu privire la această situaţie şi va oferi  opţiunea de a menţine comanda cu o nouă dată de livrare sau de a anula comanda cu rambursarea întregii sume plătite. Vă rugăm să reţineţi că nu se va efectua livrarea în zilele de sâmbătă şi duminică.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica sau schimba prevederile cu privire la metodele de livrare a produselor, respectiv cu privire la cuantumul taxelor de livrare, în mod unilateral, la propria discreție, dar nu înainte de a anunța clienții cu privire la acest aspect, cu minim 2 zile înainte de intrarea în vigoare a oricărei modificări în acest sens.

  • Modalitatea de plată
  1. Plata la curier, în numerar contractând serviciul ramburs

Plata produsului se face după preluarea coletului de către client. Plata se va face direct către firma de curierat pe baza de chitanță. Vânzătorul atenționează clienții ca, în cazul livrării prin curier, acesta nu este autorizat de către vânzător să permită clientului deschiderea coletelor înainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnării de livrare și achitării contravalorii acestora.

  1. Plata cu card bancar, prin intermediul unui POS terminal online furnizat si certificat de euplatesc.ro

Plata prin card bancar personal se va realiza în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele Visa sau MasterCard.

Pentru finalizarea corectă a tranzacției, trebuie furnizat codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fața cardului, fără spații), data de expirare și ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscripționate pe banda cu semnatură (în funcție de card, pot lipsi). Indiferent de valuta existentă în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb valutar al bancii clientului.

  1. Termene de livrare

Livrarea produselor catre client se va face, de regula, in decurs de 2-3 zile lucrătoare de la data confirmării comenzii prin e-mail/telefonic.

În cazul în care nu poate expedia comanda din cauza faptului că produsul nu este/nu mai este disponibil, vânzătorul va informa clientul despre această indisponibilitate. Clientul poate solicita livrarea comenzii cu produsele confirmate de către vânzător fără creșterea taxei inițiale de transport, poate înlocui produsul comandat cu un alt produs sau poate anula comanda.

În cazul în care nu pot fi respectate termenele de livrare, vânzătorul va anunța clientul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării.

În cazul în care vânzătorul primește informații eronate legate de livrarea produselor, vânzătorul poate refuza onorarea livrării, fără ca acest lucru să se considere încălcare a obligațiilor sale, sau poate stabili un nou termen de onorare a comenzii.

 

  1. Politica de returnare

Conform Ordonanței de urgenta nr. 34/2014, clientul are dreptul să returneze produsul comandat în termen de 14 zile însă pentru satisfacția clientului, vânzătorul a prelungit termenul de returnare la 30 de zile de la data la care clientul sau o parte terță indicată de acesta, intră în posesia fizică a produsului comandat.

Produsele nu se schimbă. În cazul returnării produselor, clientul va primi banii înapoi iar în cazul în care va dori alte produse va plasa o noua comandă pe site.

Pentru a se respecta termenul-limită de returnare este suficient să se trimită comunicarea privind exercitarea dreptului de retur înainte de expirarea perioadei de returnare, prin completarea formularului de retur de pe site.

Vânzătorul va transmite prin telefon/e-mail confirmarea de primire a cererii de returnare.

În caz de returnare, vânzătorul va rambursa suma primită de la client, excluzând costurile livrării, în termen de 14 zile calendaristice de la data la care vânzătorul primește înapoi produsele.

Produsele trebuie să fie împachetate în ambalajul lor original, cu eticheta originală atașată de produs și în starea în care au fost expediate. Produsul nu este primit daca este zgariat, deteriorat, daca nu are etichetele intacte ori daca ii lipsesc din accesorii.

Ambalajul trebuie să fie bine sigilat, pentru a evita pierderea articolelor.

Se recomandă utlizarea aceluiași serviciu de transport utilizat pentru primirea produselor.

Vânzătorul va efectua această rambursare prin virament bancar. Clientului nu i se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.

Clientul va suporta costul direct al returnării produselor, perceput de către firma de curierat, conform legislației în vigoare.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a nu accepta primirea coletelor returnate fără notificare scrisă în prealabil.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a nu returna produsul în cazul în care există urme de uzură.

Nu se pot returna următoarele categorii de produse:

  • Produse personalizate;
  • Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă (ex: lenjerie intimă, ciorapi, șosete, parfumuri) și care au fost desigilate de către client după livrare;
  1. Depunerea și soluționarea reclamațiilor

Clientul poate să depună reclamațiile sale legate de serviciile sau produsele oferite de vânzător la adresa de e-mail: office@consuela.com.ro sau prin contactarea telefonică la numărul: 0743639108 de Luni până Vineri între orele 10:00-17:00.

Vânzătorul va răspunde clientului în termen de 5 zile lucrătoare de la primirea reclamațiilor și va face tot posibilul pentru soluționarea acestora.

  1. Răspunderea vânzătorului

Vânzătorul nu poate fi făcut responsabil pentru nici o pierdere suferită de către client în situația în care acesta respectă prevederile acestor termeni și condiții. Vânzătorul nu poate fi tras la răspundere pentru prejudiciile create ca urmare a nefuncționării site-ului precum și pentru cele rezultând din imposibilitatea accesării anumitor link-uri de pe site.

Vânzătorul nu este responsabil pentru daunele directe și/sau indirecte de orice fel pe care clientul sau oricare terță parte o poate suferi în baza acestor termeni și condiții pentru situația în care își îndeplinește toate obligațiile rezultate din acesta. Vânzătorul nu poate fi tras la răspundere pentru daune directe și/sau indirecte care rezultă din utilizarea necorespunzatoare a produselor după livrare și în special pentru pierderea acestora după livrare.

Clientul folosește site-ul pe riscul propriu, vânzătorul fiind exonerat de orice răspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea site-ului sau ca urmare a utilizării informațiilor de pe site (inclusiv erorile sau omisiunile legate de prețuri sau neactualizarea acestora). Vânzătorul nu este răspunzatoar de erorile sau omisiunile care pot interveni în redactarea sau prezentarea materialelor de pe site, incluzand răspunderea din culpă a oricărei persoane.

Vânzătorul respectă în relația sa cu clientul prevederile Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, cu modificările și completările ulterioare.

Reclamațiile privind defectele produsului/produselor achiziționate pot fi făcute la adresa de e-mail office@consuela.com.ro sau telefonic 0743639108 între orele 10.00-17.00 de luni până vineri.

 

  1. Forța majoră

Vânzătorul nu va fi responsabil sau tras la răspundere pentru întârzierea sau nerespectarea obligațiilor privind livrarea produselor comandate, dacă acestea sunt cauzate de evenimente care se află în afara controlului acestuia rezonabil („Eveniment de forţă majoră”).

Un Eveniment de forţă majoră va include orice act, eveniment, neexecutare, omisiune sau accident care se află în afara controlului rezonabil al vânzătorului şi va include în mod deosebit (fără limitare) următoarele:

  • Greve, şomaj tehnic sau alte acţiuni sindicale.
  • Furt/pierdere în timpul transportului
  • Rebeliune civilă, revoltă, invazie, atac terorist sau ameninţare teroristă, război (declarat sau nu), ameninţare sau pregătire de război.
  • Incendiu, explozie, furtună, inundaţie, cutremur, surpare de teren, epidemie sau orice alt dezastru natural.
  • Imposibilitatea de a folosi căile ferate, transportul maritim, transportul aerian, transportul auto sau alte mijloace de transport public sau privat.
  • Imposibilitatea de a folosi reţelele de telecomunicaţii publice sau private.
  • Acte, decrete, legislaţie, reglementări sau restricţii impuse de orice guvern.
  • Orice grevă, defectare sau accident care afectează transportul maritim, sistemul poştal sau transportul relevant de alt tip.

Executarea obligaţiilor vânzătorului va fi considerată suspendată pe durata Evenimentului de forţă majoră. Vânzătorul va face toate demersurile pentru a opri  Evenimentul de forţă majoră sau pentru a găsi o soluţie prin care să să-și poată executa obligaţiile în pofida Evenimentului de forţă majoră.

În cazul în care Evenimentul de forță majoră durează mai mult de 3 luni, contractul încheiat dintre vânzător și client va înceta de drept. În cazul încetării contractului vânzătorul va rambursa toate sumele primite în termen de 14 zile de la data la care contractul va fi considerat încetat.

  1. Drepturi de proprietate intelectuală

Toate materialele integrate în site-ul www.consuela.com.ro  sunt proprietatea intelectuală exclusivă a vânzătorului. Paginile complete ale site-ului pot fi tiparite dacă sunt destinate a fi folosite în scop strict personal.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica, fără o notificare prealabilă, toate materialele și informațiile despre produsele și serviciile conținute pe acest website.

În cazul în care un client încalcă termenii și condițiile prevăzute în acest document, vânzătorul își rezervă dreptul de a recurge la toate mijloacele legale și juste pe care le consideră necesare, incluzând dreptul de a bloca accesul unei anumite adrese de internet la website-ul www.consuela.com.ro.